No shit sherlock.

Får ju lite lätt ångest när man ligger och drar sig till 11, två dar i rad dessutom. Då är det upp, vänta på lunch, sen vänta på att få tummen ur och hitta på nått, sen middag och vips så är klockan kvart över tre och du sitter och ugglar framför facebook... eller rycker bort idrottstejp från benen. På tal om det så hittade jag det jävla fotledskyddet i garderoben idag, under alla kalsonger av alla ställen. Känns som det kommer bli en slapp dag men får ta tag i livet och göra det bättre imorrn, bomba lite backar med bror känns ju onekligen lockande. I eftermiddag/kväll ska jag och far på en roadtripp till Strömstad och plocka upp den förlorade dottern, får la se hur det blir. Tanken var ju att vi skulle stanna till på Junkyard på vägen men efter en mycket noggrann genomgång av hemsidan insåg jag att allt som jag ville ha var antingen 1:Slut 2:Dyrt 3:Onödigt. Så vi susar nog bara igen Trollhättan... men ska ialf slänga med longboarden om vi skulle hamna i nån mysig nedförslutning, lika bra att helgardera liksom! Det som suger är väll att vi bara ska dit, plocka upp syster och sen direkt hem igen, men men bättre än att vara torstenvakt I guess.



På en Torsdag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0