ofkås majj hås!

Brodern Markus tar tillfället i akt och skrällar till det med ett stycke blogginlägg. Har precis genomfört min första göra-absolut-ingenting-alls-dag den här sommaren. gick upp elva, kollade en film, åt, sov middag och nu sitter jag här och skriver detta extravaganta blogginlägg.
Tog för övrigt b-rädan ner till havet gårkvällen till ära (relativt angenäm upplevelse för övrigt). Satte och filosofera lite över livets stora frågor nere vid havet. Trallade vidare och bombade industriasfalten i Rixös stenbrott. Till kvällen planerar jag en tur åt andra hållet och utforska möjligheterna lite här ute på vischan.
Låter som resten av familjen haft ganska angenäma upplevelser när jag inte funnits i närheten. Men jag har det bra ändå.brädan
en bild på pärlan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0