På en torsdag, igen.

Det är helt otroligt vad mycket skit man kan hinna med på en dag om man släpar sitt håriga arsle ur sängen innan lunch.

Hann klippa allt gräs(mycket gräs), serva alla klippfordon och hustla in en ny ruta i bilen, innan lunch!

Sen fick jag och far snickrat ihop en dörr, en gavel och riva lite. Sen övningsköra(första gången omfg, no biggie), moffla i mig lite proteinshake, ostkaka och banan för att ta pärlan in till stan och slita lite inne på gymmet. Hann ju till och med att umgås med min käre son och offer också.

Helt okej dag ändå, stolt över min oförväntade produktivitet. Känns skönt att musklerna svarade såpass bra idag igen på gymmet, beror antingen på att pulverbajset funkar eller att jag schlackade igår...

Frågan är ju hur jag ska utforma morgondagen. Om det inte blir jobb dagen lång så finns det att välja på skövde med linus för inköp av planka, eller mullsjö med philip för glidande och intagande av alkoholhaltiga drycker senare på kvällen... sen är det ju det så att de fantaloniska pojkarna i Turndown kommer att lira akustiskt på berget imorrnkväll... och det vill jag ju inte missa för allt smör i småland. Men det löser la sig I guess.

Nu ska jag slänga på en förhoppningsvis intressant dokumentär om anabola och passa på att moffla i mig lite chips med gott samvete. Känns så jävla rätt... på en Torsdag ialf.



Goa bolabiceps ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0