Rent: Ja Mysigt: Tvek

Städat blev det ju till slut, det var segt idag. Frågan är ju om det beror på de aktiviter som utfördes innan eller att det bara var en helvetes massa skit överallt och ingenstans. Men men skönt när det är färdigt. Dock vill jag ju påstå att det inte bara är fördelar med ett städat rum där allting ligger i hyllor och undastuvat i sitt eget hörn. Det tar mycket längre tid att hitta det man vill ha, det känns inte som hemma längre när inte allting ligger på en armlängdsavstånd. Lite kul är det dock att man kunde se hur jag rörde mig här inne genom att titta på allt som låg på golvet. Alla skitiga strumpor låg vid sängen, eftersom jag tar nya på morgonen och låter de andra ligga. Jeansen ligger runt soffan efter som de första jag gör när jag kommer ut hit är att dra på mig närmaste par shorts elr mjukisbrallor om vädret kräver... listan kan göras lång och ännu mer ointressant men jag tror jag have proven my point som de säger i staterna.

Men nu taggar jag för en schleten söndagkväll. Vad gör man liksom? Alla sitter hemma och ugglar, om man inte är i lysekil och leker förstås... om det är något jag hatar mer än söndagar så är det söndagskvällar. Tänk vad bra det blir när jag blir gammal, då kommer jag bli den grinigaste och gnälligaste gubben nånsin. Känns skönt.

Före



Efter

 

Men nu ska jag väll gå in och ta mig mina ägg så att jag inte blir så gnällig längre. Rätt intressant egentligen min gnällighet brukar 9/10 gånger bero på hunger... så om ni nån gång upplever mig särdeles jobbigt pröva att mata mig...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0