Supa, knulla och åka hiss.

Update sedan sist: Färjan till Danmark, saft i danmark med skåningar(läs danskar), mycket saft med skåningar(läs danskar), färja hem, jag fick förtroendet att se äldst ut så således packades jag på med all sprit inom synhåll för att ta in dessa drycker igenom tullen. Ingen svåring när de inte fanns en tullare i sikte, kul med tanke på att varenda skåning(dansk) påstått att detta var den svåraste tiden att få över saft på hela året. Sen var det ju svårt...

Någon gång efter detta trillade jag ner i dimman ordentligt, jag kommer ihåg öltält, två. Thaimat, godes som fäen förövrigt. Känns som lunchen kommer dineras där. Nånstans tappade jag de andra, och blev lämnade ensam med goa folk i helsingborgs mest fullsatta öltält.

Ja, jag vet ju att det hände mycket mer... aa jo Linus nakenbadade ju i havet mitt på gröningen. Rätt episkt och det var tydligen hans största bedrift under kvällen enligt han själv. Bilder togs men tyvärr är det ju så att jag lyckas förglömma min usbsladd så inga bilder kan trollas upp innan söndag. Men ni har något att se framemot.

Missade Bob Hund gjorde jag också.

Men ialf, när ingen visste vart jag var och de var på väg till våran mötesplats vid skiteriet(Curt Carlssons) så kikar de in i öltältet.

Och där stod tydligen jag och dansade på borden.

Upphittad blev jag alltså.

Fyllesamtal och världens fnissigaste victorvideo spelades in innan jag däckade på mattan under bordet då jag insett att denna var betydligt tjockare än min så kallade "madrass"

Men nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta lite frukost, hoj!




I wanna put my foot in your sandal, if you know what I mean *winkwink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0