Svettig har fått en ny mening

Åhh yes, sprang väll runt på den fantastiskt välmåendesslingan med bra musik i lurarna, schletna skor och svetten lackade... eller nej det gjorde den inte. Den sprutade, men ey vem behöver bada när man lika gärna kan bli ren av att springa en bit?

Tog mig igen ytterligare en gymrunda, kändes faktiskt jävligt bra idag också.

Problemet är ju bara att planen misslyckades...

Jag är minst lika träningstaggad nu som innan.

Men ialf, nya joggingskor står på listan över nödvändiga inköp. Skönt att ha någonting på den listan för en gångs skull, det finns ju en snarlik lista men överst står det myntat "inte så nödvändiga inköp" så den är ju jobbigare att slösa pengar på...

Flugor alltså, vad fan vill dem? Jag har suttit här med ett exemplar som sätter sig på exakt samma ställe på benet hur många gånger jag än viftar bort den. Och jag ska inte berätta hur många gånger jag försökt att iskallt göra slut på hans lidande men misslyckats, ser nog ut som ett ticksbarn på crack typ.

Och nu fick han sällskap... nä nu blir det flugsmällan. Åh vad jag ska njuta av detta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0