And it was done.

Upp 9, jobb 9.15-17.30, avsvalkande biltvätt 17.32-17.55, dusch 18.00-18.05

Inte ens svårt.

Nu är det välsignade höet inkört ialf. Pengarna skulle tydligen rulla in under morgondagen, känns rätt gött ialf. Dagens mest stokade händelse var ju ialf biltvätten, dock hade ju tydligen strömmen gått så jag fick do it by hand om vi säger så men gud vad gött det var med lite iskallt vatten efter ytterligare en svettig arbetsdag. Känns som jag taggar för lite beach nu, om jag lyckas skrapa ihop några tards som vill vara med. Dagens problem, och förmodligen de kommande dagarnas är ju om det är en Dervish eller en Vanguard som gäller... longboard gäller de för de som inte hängde med. Är ju inte dåligt sögen efter fredagens shredd i Brastad, porr på hjul.

Känns som detta inlägg blev lite krystat, taggad som as. Har inte ro att sitta still nu när det väntar några dagars ledighet och vädret är som det är, livet är helt okej ialf.



And I so did approve this message

Kommentarer
Postat av: Sara

Har legat på stranden hela dagen jag. På bakfyllan =D

2010-06-29 @ 18:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0