Bakfylleåtergäldelse, nytt ord omfg.

Passar la på att uppdatera lite nu då mitt i all ensilagekörning. Jobbat sen 9 imorse och ser ut som att vi inte lär bli färdiga tills klockan slår 21.00... minst. Det är ungefär vad som hänt idag. Min kära mor har haft ett allvarligt snack med mig om mina "glidarfasoner" också när jag tänker efter... kanske något att ta till sig.

Har lite svårt att greppa att det är på onsdag jag drar till Barca och efter det är det läger och vips så har två veckor av sommaren redan gått. Vill sakta ner tiden lite och få gjort nått vettigt nu det sista, om det nu är möjligt. Lär ju inte finnas så mycket kvar att göra i skolan i veckan. Usch, borde omorganisera mitt liv och göra en allmän uppryckning. Frågan är bara hur?

 

Randomized pic ya know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0