Bakschmal i parken.

Men du, blev väll inte alls någon mer sömn imorse, istället tog jag och syster en tur till en fantastiskt mysig park med världens häftigaste fontän. Men först inhandlades det fruktsallad, munkar, godis, gaseosa och annat smaskigt. Det kan vara den bästa bakfyllan jag haft nånsin. Som inte ens har varit en bakfylla om jag tänker efter, bara epicglid typ. Strålande sol bjöds det på också så jag har nog klättrat lite på brun-skalan idag, eller ja... röd-skalan ialf. Käkade världens godaste kycklingkebab, fått världens värsta skavsår (men vad gör man inte för ett par skor för 6 Euro) och nu ska jag dra på mig en skjorta och ett par trevliga shorts innan syster tar död på mig. Frågan är ju blå eller gredelin? Mors!



Skrevandet är inte at leka med. Just sayin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0