Bambuorgasm

Ytterligare en sval sommarkväll i gökhem, ljumma vindar från sydväst, fåglarna kvittrar, solen sjunker sakta ner och Victor är ute och bombar backar... inte så illa för en onsdag.

Inget vettigt blev gjort förräns 15.50 idag då tåget avgick mot G-borg. Snoozade från 8-11 med en fantastiskt huvudvärk och slemmig hosta, mysigt men inget som lite alvedon och bisolvon inte kan hjälpa.

Väl där irrade jag och Markus runt en stund innan vi hittade Södra Larmgatan 21 och tillika Hollywood. Målmedveten som få lättade jag plånboken(bildligt, det tar vi på kortet) och blev lycklig som ett barn på (h)julafton, detta på mindre än 5 min.

Sen hem dirr och avnjöt varsin pizza, dumpa markus och sen ut till Gökhem och leka. Hade inte stake nog att köra orginal så drog åt truckarna lite för att inte dö. Men det rullade på så fint så det blir nog till att släppa på dem så fort som möjligt igen. Åhh, gökhem måste ju vara heaven on earth för en longboardåkare på kvällen. Inga bilar, trevlig asfalt och en solnedgång som inte går av för hackor. Jag klagar inte, inte alls.

Eller ja... har lyckats fucka ur fotleden... igen. Men langade väll fram lite tejp och fixerade den, gud vad lätt det var att sparka då! Borde alltid göra det, dock är det ju inte så jävla rockigt att dra av skiten igen...



Jag kan leva såhär, inga kymmer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0