BOHO...

Nu ska vi gnälla som fan! Först utav allt somna jag inte förrens kl 1-2 i natt. Upp klockan 6. Åka till jobbet. Sopade några golv under tidiga förmiddagen fortsätter med att ställa sig och måla innertaket i en källare. Konstaterar då att jag har relativt brutal träningsvärk i biceps. Står och målar tak i ca 4 timmar. Ska även tilläggas då att när jag först gått ner i källaren så sken solen, sen när jag kommer upp för att inmundiga lite lunch så regnar det. Slutar min kära mor ska komma och hämta upp mig jag får sitta och vänta på henne 30-40 min. Upptäcker då att jag dragit på mig rätt go huvudvärk. Kommer hem sätter mig vid datorn och läser om när vi springer runt och super, äter gött och levet livet nere i barca... Inte OK... (Sen lyckades jag få någon fet jävla text som jag inte orkar göra normal)

m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0