Don't stop believin'

Frukost på Starbucks, inte ens svårt längre. Sen flög jag iväg till ett nytt köpcentrum. Som bara bestod av El Corte Ingles', som är dyrt som satan och som jag dessutom gick igenom igår. Så nu ska jag dra ner en sväng mot hamnen istället och 1:Hitta krimskrams till bror(den ickehårige(till att börja med ialf)) 2:Hitta ett trefligt ställe att dinera på 3:Göra slut på alla pengar på nått otroligt fantaloniskt.

Finns ingenting som gör mig så taggad som de första 2 minuterna av Don't stop believin' med Journey, det är nog mitt livs soundtrack. Semi-taggad på att åka hem imorrn, ska bli skönt att träffa alla igen, inte vara dragen dygnet runt, inte behöva prata med knäckta spanjorer som inte kan ett ord engelska när du är ute, inte behöva gå runt och svettas 24/7. Sen vill jag inte ens tänka på hur mycket som talar för att jag inte vill åka hem...


Kommentarer
Postat av: Sara

Största anledningen till att du vill quedarte (=stanna kvar) i Bcn är ofc din fabulösa syster!

2010-06-15 @ 18:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0