Freedom!

Nu är det slut för denna säsongen, sista provet skrivet, sista läxan läst, sista inlämningen inlämnad. Fifan vad gött. Blir smått lyrisk när jag tänker på det, så många gånger jag längtat till denna stunden under våren. Nu väntar en sommar som ska fyllas till bredden med de dummaste, roligaste, slappaste, goaste grejerna jag nånsin kan komma på.

Dagen har bestått av fysik (där vi läste på inför matten), kör (känns som studenten kan bli riktigt bra!), eng (grammatik har aldrig varit så lätt) och ma (kan varit det lättaste prov jag har haft hittills på gymnasiet). Sedan fick jag gymma solo för första gången på ett bra tag, min käre bror har blivit förkyld och tar det kloka valet att vänta ut sjukdomen istället för att försöka träna bort den. Smart gosse den där. Sitter här och funderar på vad fan man ska göra nu när man inte har nån skola att tänka på... men inte kommer jag på ett piss. Typiskt. Men först och främst skulle jag in till stan med mor för att få tag på lite nya klä'r och sen ligger kvällen och natten öppen för förslag. Humöret stiger i takt med att helgen närmare sig, känns helt okej ändå. Lite extra glad blev jag precis då jag trodde jag lyckats radera detta inlägg, men utkast räddade min dag.

 

 

 

Flyger la.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0