Kärleksstenad - Stigande Flicka

Känner att det schlackas lite gällande uppdatering de senaste dagarna, men hey that's life. Linus har ju överraskande på eget(siljebäcks) initiativ gjort ett mycket roande inlägg. Känns skönt.

Dagens summering ialf: Upp 9, drog en riktigt sommrig frukost med jordgubbar och hallon i yoghurten och så toast på det. Helt ok. Pappsen lät dock meddela att pga vädret blev jobbandet uppskjutet till efter lunch. Därmed gick jag helt sonika och la mig igen, helt sjukt gött var det. Blev väckt lagom till lunch och sen vart det hö för hela slanten. En stund efter kaffet kände jag att det var jävligt gött med en dags hederligt kroppsarbete och allt var så jävla bra. Dåligt att tänka så vill jag påstå. För sedan gick allt som kunde gå åt helvete, försökte förklara allt för Linus förut men det slutade med att det blev en 5 min onödig utläggning om massa annat bajs ist för det som var väsentligt för att förstå att det sög. Men det krångla ialf och jag rev sönder ett par av mina högt älskade gröna byxor. Bara det liksom.

Gym stod sedan länge på schemat efter genomfört dagsverk, dock var det innan jag visste hur mycket det skulle skita sig och hur mycket jag skulle få slita för att fixa skiten. Så lätt sliten och med en dubbelportion gröt i magen(som förövrigt måste inmundigats på rekordtid då jag var sen som as) flög jag in till staden för att upptäcka att gymmet var stängt. Då blev det en favorit i repris ist med spring och biffande på berget. Även årets första(wtf!) dopp avklarades, kändes jävligt gött. Sen vart det pizza med familjen Karlsson/Lagergren, en trevlig notis är att när vi stiger in på MarcoPolo för att avhämta pizzan så står ingen mindre(?) än Ari Kimari och tvättar fönstren som aldrig förr. Vilket förklarade sig i att han hade fått erbjudandet fönstertvätt mot pizza. Hustler som han är tog han det självklart, sköning.

Sen åkte jag och herr Lagergren och tattade en cykel vid badet, rätt go driveby. Fråga Madde Fågel om saken i fråga, hon såg rätt konfunderad ut må jag säga. Ialf drog vi upp på berget och satte oss på flaket på pimpmobilen för att inmundiga utsikten och glida allmänt. Vi lyckades också skrämma bort alla andra som hade haft liknande ideér efter en stund av Markus hostande/rapande/fisande. Jag garvade.

Vi hann även med ett smått episkt konferenssamtal med Linder, Alex och Philleboi om morgondagens utflykter. Jag garvade. Synd bara att jag inte kommer ihåg något episkt citat, det blev ett par.

Men ialf, jobb idag. Sova nu, trött, sjuk, hostar, tietzes och sällskapsjuk som aldrig förr. Helt ok för en torsdag.



If you think this is right, you'r doin it wrong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0