Sickness.

Underbart att sova på en läckande luftmadrass i de allra innersta skrymslena i vårt kära A-hus. Närmare bestämt A514, underbart klassrum. Låg och vred mig som en spole och hostade som en dåre mest hela natten. Halsen, bröstet och huvudet övertalade mig till att stå bredvid på morgonträningen och mitt envisa hostande från bänken övertygade tydligen våran kära Svante att jag inte borde vara där. Så hemskickad för gott alltså.

Har rensat upp lite i mitt så kallade hus en stund ialf, han inte riktigt med det i Onsdags natt av någon anledning. Så nu ser det ganska representabelt ut igen. Fått bort all smutstvätt och uppgraderat garderoben en smula, känns bra.

Skräll att jag är astaggad på att få åka in och träna nu eller? Abstinens är ofattbar, och jag saknar faktiskt att ha sån träningsvärk när det är i princip omöjligt att ta sig ner för en trappa... är det onormalt? Jag får väll njuta av den lilla värk som är kvar. Fick mig även precis några goda skratt då min syster lagt upp alla bilder från barca, jag saknar ju inte frukost på Starbucks, bakfylla i parken eller glid på ramblan...inte ens lite...



Dunkin Coffee <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0