Sjung om studentens lyckliga dag!

Börjar med att säga grattis till alla de fantastiska människor och de där andra som tagit studenten idag!

(Gårdagens citat av Ragnar: "Vi var ute och det var bara en enda människa ute, och en blatte." )

Klockan ringde 07.30 idag, samling 09.30 vid gymnasiet och sen var det 2 timmars schtek i solväggen som gällde. Svarta jeans var inget att rekomendera, men vill man vara fin får man lida pin säger de ju. Nu har jag hunnit dinera lite och ska snart iväg och fira min kära kusin Filip. Har stått här ett bra tag nu och funderat på ultimata outfiten för eftermiddagen/kvällen. Vitt vs. lila, storrutigt vs. randigt vs. smårutigt, uppkavlat vs. nedkavlat, nedstoppat vs. hangloose. Ja, ni förstår ju. Inte alltid helt enkelt att klä sig bara för att man är kille. Var faktiskt nära på att jag fuckade ur totalt och drog lila strumpor, lila linne, lila shorts och lila skjorta... men jag sansade mig till slut och fick fram en någorlunda outfit ialf. Kommer förhoppningsvis vara tillbaka i stan vid 7-8 tiden och då ska jag sätta mig på en parkbänk med Markus och avnjuta en flaska saft tillsammans, sen ligger natten framför oss och allt kan hända. Taggad, ja tack!



No clouds in the sky tonight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0