Taggmode: engaged

Känns som jag svävar på moln atm, började dagen med en liten nätt promenade från Östra Tunhems kyrka till motionscentralen. Volleybollbenen var väll inte jätteglada efter åt men det var faktiskt riktigt uppfriskande, lagom varmt, inget regn. Eller ja, inga mängder. Har hunnit springa igenom duschen och fått i mig lite tacopaj sedan dess. Känns som det inte finns något som kan få ner mig på jorden idag. Vill bara springa runt och dela med mig av min glädje till alla jag ser... lite nykter farbror gunnnarvarning. Har strykit skjortor för fulla muggar och ska plocka ner det sista jag behöver, leta igenom datorn för att få in lite treflig musik på mp3:an till flygresan. Åhh, önskar jag kunde tatt med mig en selekterad skala härliga människor ner till solen och värmen och levt livet en vecka. Men jag får väll nöja mig att träffa och umgås med min söta syster. Ska försöka förmå Linus till att hålla ställningarna här tills jag kommer hem, tror inte att jag ska förvänta mig några större uppryckningar med tanke på hans tidigare meriter inom bloggandet. Men men, skam den som ger sig. Ska fylla resväskan med alla shorts jag äger och har. Lila, blåa, röda, gröna, gula, you name it! Var rätt konstigt att gå runt i ett tomt gymnasium idag och veta att det är 10 (?) veckor kvar tills jag behöver sätta min fot i mögelkatedralen igen, och då omgiven av massa små förvirrade 94:or som ska nollas. Tough life. Men nu ska jag göra lite nytta, bilen till Säve avgår 17.00. Planet till Girona lyfter 20.50. Älskar livet atm, men brb. Barcelona.



Goes, glaes, Barcelona.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0