The good life, let's go on a livin spree.

Började som nämnt 11 idag, äckligt gött med 12 timmars sömn. På en tisdag. Följdes sedan upp med en timmes beach i solen på idrotten, åhh finns inget som går upp mot lite sol och lite sand. Mm, sand. Sätter sig på ställen du inte ens visste att du hade. Två duschar och lika många ordentliga tvagningar senare är jag dock åter sandfri. Efter imorrn så har vi inte ett piss kvar att göra i skolan, bara glida och få betyg och omdömen. Helt okej. En sten lyftes från mitt bröst när jag avklarat tyska-nationella idag. Gick väll bättre än väntat men still inte bra. Så nu har jag all tyska lockdown, vilket medför att jag är ledig på torsdag. Om man bortser från den däringa biologin, men hey jag tror Theng knappast kommer sakna mig. Fan vilket svettigt tråkigt inlägg det här kommer bli, jag som har gått runt och filat på massa bra grejer som jag skulle ta upp och som skulle förändra världen. Får la bli en annan gång... men sommaren har nevertheless äntligen anlänt. Ser ju till och med att bli ett fantastiskt väder på studenten, händer ju inte alltför ofta. Får se till att komma ut och jobba på brännan i helgen så att jag kan bräcka min kära syster när jag kommer till henne nästa vecka. Hon hade ju blivit rätt gött ägd då.



Han lyser med sin frånvaro.
när

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0