T.P.S Trött På Skiten

Har gjort en enda vettiga sak i skolan idag, halvseriös volleyboll i 30 min på morgonen. Ändå kommer man hem nu, blir lite grinig på detta faktum. Fick ju faktiskt städat skåpet också, skön känsla att bara dumpa all skit. Ungefär som att bajsa... nu ska jag ialf å i mig lite mat innan jag blir för baggig. Sedan ska väskan packas. Sen är det avskedsmiddag på donken som gäller, treflig värre vill jag påstå. Jag vill inget hellre än att ha sommarlov just nu, bara glida runt med massa skönt folk och njuta av solen, livet och ledigheten. Det är det jag vill med mitt liv just nu. För nu är jag bannemig trött på skiten.



This is how I wanna spend my summer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0