Värdes dag.

Upp 06.50, kommer till skolan 8, får vänta på betygsamtal i 40 min. Sen vänta 1 timme och 30 min till på nästa betygsamtal. Sen trodde Lars att han skulle kunna lura upp mig på berget och kolla på blommor i 3 timmar. Tji fick han. Kontentan av betygsamtalen blev MVG i eng A, VG i matte A/B och svenska A. Ganska tillfreds med de resultaten ändå. Ugglan överraskade ju lite och sa att jag nästan hade haft chans till MVG om jag bara jobbat lite mer på alla skriftliga uppgifter, då hon älskade mina muntliga grejer. Blev allt lite förvånad att höra detta då jag förberett mig på att skälla ut henne om hon hade gett mig G. Gött liv. Nu är det gym som väntar, eller ja. Jag ska dit ialf, känner mig inte kurant för fem öre. Halsen dampar och schleten som ett as. Men titta på Markus är ju alltid kul. Pratade precis med min kära syster och la upp planerna för kommande utomlandsvisit. Taggkänslorna börjar allt krypa sig på igen. Gött liv. Men nu ska jag sluta innan Laggan skär kuken av mig. Puss.





Kommentarer
Postat av: Sara

Om inte annat är det lätt värt att åka hit för att få krama Sötaste Systern i Stan!

2010-06-07 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0