Amen du.

Ja men du. Sitter la här i min älskade soffa igen och tar igen efter dagens prövningar. Började dagen med tyskaprov, som för övrigt inte var speciellt påfrestande för hjärnbalken. Sedan lite annat flum, typ fysik,kör,eng och sen avsluta dagen med ett litet matte prov. Mycket lättare än jag trodde, så känns rätt gömen ändå. Fick tillbaka nationella i eng också. Fullpott, 10.0 totallt. Känns la rätt okej ändå. Firade detta faktum med en donk1runda med min käre son. Lite lagom aktivitet för en onsdag. Känns som jag borde tillägga något intressant här i slutet för att få denna mediokra dag att verka som något som kommer förändra livet här på jorden så som vi känner till det. Men jag besitter inga sådana tankar idag. Känner bara att livet glider på jävligt skönt just nu, kan inte komma på en enda jävla sak att klaga på faktiskt. Är jävligt nöjd med skiten. Taggar inför helgen, nästa helg, Barca, volleyboll och sen lång härlig jävla sommar. Hoppas jag bara kan glida ända in i kaklet so to speak. Eller ialf sommaren ut... eller ialf tills mörkret åter sänkt sig över vårt älskade svearike och snön börjar falla och man kan plocka fram brädan och mysa lite. Men först sommar, sol, beach, brunaben, bad, schtek, svala sommarnätter och en och annan grillning som ska hinnas med. Åh, fan vad jag är glad.

Du får vänta ett tag till älskling, pappa ska schteka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0