Click, click, click, click.

Mm, humöret har stigit lite sen sist. Började med att få tillbaka matteprovet, VG. Känns okej ialf. Sen slapp vi svenskan, och har jag tur så kommer jag få sovmorgon till 11 imorrn. Eller ja, jag kommer ta mig sovmorgon till 11 imorrn. Vare sig ugglan vill eller inte. Sen degade jag runt tills klockan slog 11.15 och NV09a samlades för att genomföra ett fysik A-prov på krafter & tryck. Kändes också helt okej, med tanke på antalet timmar jag la ner på att plugga ialf. Nu sitter jag här med tyska, engelska och lite matte och försöker ta tag i det hela. Går inte jättebra. Men ska nog förflytta mig ut på studsmattan istället för att få upp motivationen lite.

Sista bollträningen för i år kommer avnjutas (!) ikväll. Eller ja, om man inte räknar med jävla förberedande-landslags-läger-bajset om två veckor. Kommer nog spränga bröstet, men det får det vara värt. Kanske borde ta en powernap också, bara för att liksom. Kanske borde ta med datorn ut och lyssna på lite Bisop Allen. Nae, just det. Batteriet har gett upp helt nu, känns gömen. Har även hört att Linus skulle dra till med ett videoinlägg framemot kvällningen, tror inte det är nått ni vill missa!





Team Green.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0