Friday im in love.

Goes att vakna upp till strålande solsken för tredje dagen i rad. Inte för att det verkar ha någon som helst inverkan på hur resten av dan ser ut men ialf...

Uppe tidigt idag trots att dagens lektioner inte startar förräns klockan skola ha slagit 08.50, detta på grund av ett p.m om Romeo och Juliette som jag borde skrivit i måndags och ska lämnas in idag. Har inte läst mer än 4-5 av de 40 miljoner sidorna men det är väll tanken som räknas. Vilket betyder att jag bara dillar lite löst om någonting och lämnar in ett papper ialf. Funkar nog...

Taggar slingan också, blir överlycklig om jag tar mig runt. Känner mig lagom lätt och spänstig med två trästammar till ben, men det är la så det ska vara. Har ju som sagt droppat ganska betydligt sen förra veckans sjukdom så kanske flyger ialf, den som lever får se har jag hört.

Har för övrigt snöat in mig lite på glitch mob. Rätt go bbase och sköna melodislingor. Allt som behövs för att vakna till. Men skolan var det ja, mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0