Friday.

Sitter la här i pyjamasbyxor och svettig hoodtröja och njuter av helgen eller. Överlevde slingan, benen var stumma som aldrig förr men övriga kroppen kändes rätt fräsch ändå. Tiden var la inget att hänga i granen, plus två och en halv minut sen förra gången är ju inte så jävla kickass men jag kom runt ialf. Och jag slutförde HELA sträckan till skillnad från vissa andra (Gewers). Vilket förövrigt resulterade i att slynan kom in 40 sek innan mig. Inte okej.

Dagens taggnivå har sjunkit i takt med att fler lektioner har averkats och att vädret blivit sämre. Så just nu är den och skvalpar på en ganska låg nivå jämfört med veckans andra noteringar. Dagens damp blev ju ändå när jag fick tillbaka min svenskauppsats... G+... vad fan i helvete vill ugglan mig eller? Jag har skrivit VG+ på nästan allt vi gjort och enligt henne ligger jag på ett svagt G i kursen... hmmm... känns inte riktigt som ekvationen går ihop där. Kommer hon att ge mig G i svenska A så tänker jag inte svara för konsekvenserna. En mer blåst lärare får man ju leta efter...kan till och med tänka mig frivilligt ha Carolanne som lärare i alla ämnen istället för att ha ett med ugglan.

Men, gnäll gnäll. Snart är det ju lov och jag ska chilla järnet. Känns helt okej ändå.


Vill bara gå volleybollturkmadness på ugglejäveln.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0