På en torsdag.

Vad fan gör man på en torsdag egentligen? Till att börja med har man la lite svettig biologi och sen en rätt treflig körövning fram till lunch. Taggar studenten som fan förövrigt, lär bli jävligt bra. Sedan avslutar vi väll med lite kemi då jag får veta att jag får VG i kemi A och slipper att göra sista provet. Helt okej ändå, för en torsdag liksom.

Efter långa och djupa argumentationer med den käre Markus lyckades jag dock få honom att skända sitt nästintill obefläckade sinne med att skolka från programmeringen och gymma med moi ist. Allt för att min egen planering inte skulle bli förgäves. Kändes la rätt gömen på gymmet idag, inga ben för en gång skull då jag tydligen ska springa slingan imorrn och behöver all kraft jag någonsin kan komma att uppbringa. Blev istället fokus på något så fantastiskt som core, axlar,armar och bröst. Allt annat typ... och lite rygg blev det också om jag tänker efter. Dropsettade bänkpress också, inte jätterockigt att sluta upp med att inte kunna lyfta stången ens. Men men, go hard or go home liksom. Känns som ingen normal människa kan vara intresserad av vad jag gjorde på gymmet och ännu mindre orkar läsa om det men något som är värt att notera är att jag och markus sjöng "Inget stoppar oss nu (inatt, inatt)"  för full hals som två a-lagare i omklädningsrummet, duschen och bastun. Vi gladde väll alltid någon ialf. Men sen drog vi väll vidare och mötte upp fröken Ragnarsson. Sedan blev det glass och dill. Allt slutade som nämnt med pizza hos bihang (Philip) och ännu mer dill. Helt okej för en torsdag ändå. Taggar la helgen förövrigt.

 

 

Undrar om det går att bedriva forskning för att få fram varför vissa människor trivs bättre utan byxor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0