Pro friend a my is.

Gräset ska klippas, halva färdigt nu. Så passade på att avnjuta en Citronellaglass och mysa med lite glitch mob i pausen. Sen ska det pluggas fysik så det står härliga till, och om jag mot all förmodan inte har dött av pluggandet så kanske jag borde städa lite i den här hålan. Börjar se lite väll hemtrefligt (läs skitigt) ut. Vädret är väll rätt okej ändå, går att köra utan tröja, men risken för förkylning känns rätt stor så jag tar det säkra före det osäkra. Är förövrigt ensam hemma, mor, far och bror är på klassbollen. Detta innebär att jag inte fått nån lunch, och hade förmodligen inte fått nån frukost heller om jag inte droppat förbi laggan imorses (läs kl 12.) och passat på att sno till mig lite fil. Ska nog dra en donk1runda med pojkarna ikväll, veckans catch-up med andra ord. Gör väll ett ryck nu och klipper lite sånt där grönt. Fan vilket intressant inlägg ändå.

 

Fabulous Sunday Activities.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0