Regn, regn, regn.

Ligger väll i sängen och lyssnar på regnet som smattrar mot fönsterrutan, njuter av ledigheten till max. Förundras även över hur värdelös min batteritid på datorn är egentligen. 100 % laddning blir 1 timme och 5 min. Pretty worthless skulle jag vilja påstå. Så fort jag fått i mig lite lunch så bär det av till gymmet med Markus. Dock känns det som det mest kommer att simmas och bastas idag men det är väll en sån dag tror jag. Kanske skulle överraska mig själv lite med att plugga lite innan lunch, fysik och engelskagrammatik som hägrar.

Undrar om det bara är jag som är pessimistisk eller om studenterna är höga eller någonting, för minst en gång i timme är det en överlycklig 91:a som postar något på facebook i stil med: "Åhh, vad underbart! SMHI:s hemsida visar 25C och strålande solsken 4 Juni, åhh lyckliga dag"
Men när jag däremot kollar vädersidorna får jag snararare rapporter om 9 grader och spöregn... och detta finner jag lite roande. Kanske inte första gångerna, men nu när det händer hela tiden så börjar man ju undra.





The answer is in the sky.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är fan kul att läsa din blogg! :p

kramar

2010-05-29 @ 11:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0