Ska du med upp på lite... vahetere...vahetere...

Sitta i solnedgången efter träningen och ta igen sig med en shake, chorizo och potatissallad. Är inte det livet så säg? Precis så vill jag leva om 50 år, kanske byt ut proteinshaken mot en öl och lägg till en kvinnlig livspartner så kan jag leva med det. Sista träningen, tråkigt men lär ju inte tröttna på boll under sommaren ialf. Borde förbereda mig för muntliga tyska nationella imorrn, men har verkligen ingen motivation. Har nog kommit underfund med att det går åt helvete hur jag än gör, så varför stressa i onödan? Glider la ist. Har införskaffat mig ena nyer skjorta te studenten osså. Känns gömen... börjar dock fundera om man inte skulle dra en vit skjorta och svarta jeans på det istället... bara för att jag kan liksom. Passade även på att lagra upp med lite mer linnen. Men herrejävlar,  Xl-linnena slutar 15 cm ovanför knäna på mig. Det är fan långt till och med för mig. Tajta som as är dem också, känner mig sig som en stor hårig korv typ. Men det kunde ju varit värre... de kunde varit prickiga.

Ämnesbyte!

Min käre volvo har levt sitt eget liv den senaste tiden, skramlat och skumpat som aldrig förr. Faktiskt värre än vanligt. Så jag lämnade den i morfars händer idag, närmare bestämt kl 12.30. Klockan 16.00 ringer han och berättar att ett hjullager var slut, vilket hade gjort att bromsarna hade legat på, vilket i sin tur ryckt bort beläggen, vilket gjort att luften gått ur. Men detta hade han hunnit åtgärda alltihopa, plus att han hade insett att mina framdäck var i stort behov av förnyelse. Då de faktiskt liknade slicks mer än nått annat, så då bytte han helt enkelt till vinterdäcken ifram i väntan på nya däck. Så just nu har det blivit minst 40 gånger coolare att åka epa med mig. Fälgarna i fram är vita och sommarfälgarna i bak. Ser sådär ut, om inte säga förjävligt. Skulle lagt upp en bild på skapelsen om inte kameran var urladdad. Kommer ist en sådan under morgondagen. Nu taggar jag sovmorgon till 11 imorrn, det kan nog inte ens de däringa mediamupparna toppa. Känns skönt.

 

Grattis i efterskott på mors dag kära mamma!

Tycker faktiskt ganska mycket om dig ialf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0