Ain't nothin but a beatdown

Började dagen extra tidigt idag då det var konserter för gymnasiet och åttagård på morgonen.

Duscha, stryka skjorta och kyla redbull tar ju sin tid menar jag. För att inte tala om att sjunga upp, det är fan det goaste som finst. Fast ne

Ännu bättre är det nästan när man möts av ca 2 pers i publiken. Förstår inte varför de fortsätter envisas med att lägga gymnasiets konsert tidigast, de kan ju lika gärna skita i den.

Men ialf, småbarnen var en mycket duktig publik. Applåderade som en hel armé typ. Fint ändå.

Naturligtvis var tagget inte lika bra som igår kväll men tycker ändå vi gjorde yttterligare två fantaloniska konserter.

Sen råkade vi sitta kvar i kyrkan i 4 timmar så vi missade mattediagnosen, rackarns...

Eller så kanske jag drog och gymmade istället. Inget vet riktigt. Men om det nu var så att jag gymma så kändes det rätt segt. Inte varit där sen förra torsdag och så förkylning kvar i kroppen som förmodligen gjorde sitt. Men ey vad gör man inte.

Vart och tränat mina små adepter också. Faktiskt trevligare än man kan tro, de är för jävla goa ändå.

Fast det blir väll så med en så fantastisk tränare. Självklart Larsa jag syftar på, jag är ju mera ett bihang i ledarstaben. Så säger ialf årets matchhäfte...

Men nu tänkte jag skrälla till det och stanna hemma och slöa istället för att leka i snön med grabbarna. Lamt som fan men min kropp tackar mig förhoppningsvis imorrn (just nu hade det varit fint att springa runt på DH och dampa med Linus och Samuel menmen)

Grattis till SötLinus också som har namnsdag dagen till ära, han kanske kan få en McFlurry när han kommer tillbaka om han har tur

The Last Templar gör förhoppningsvis min kväll.

Dagens låt måste förövrigt vara Death 9000 med Mux Mool, fin omväxling mot all negerdunk som rullar runt atm.

Fint däh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0