Årets julklapp!

NU har jag hittat den, årets julklapp! En Fiat 500 Abarth, det mest gocart liknande du kan köpa för pengar. Låt er inte luras av Fiats tämligen ointressanta modellutbud i övrigt, det är det 6 sista bokstäverna som gör all skillnad. ABARTH!

Visst är 134 häst inte så mycket att hänga i julgranen men när det sitter i en bil som är lika stor som en telefonkiosk och väger ungefär lika mycket går det undan ändå. Sen råkar det jag ju spanat in mig på en lite speciell modell som bara är för mycket. Precis som jag vill ha det...




Fy fan vad löjligt härligt. Detta är fan en antisnoppförlängare när det blir som bäst... ialf om man jämför med Mercedesen som var upp här för ett tag sen...

Och om nu någon bryr sig så var det säsongens sista riktiga bortamatch idag. Kungälv stod för motståndet och vi blev söndermanglade. Ialf psykiskt. Men vad hade man förväntat sig utan vare sig första eller andrapassare närvarande... Simon gjorde ju så gott han kunde vilket ger honom all heder. Själv sög jag som aldrig förr. Men vad hade man förväntat sig efter fredagens upptåg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0