Derbydags

Vilken fantastiskt underbart slö helg det har varit hittills, tv-spel, flöt och odencup. Även en del sjukdom har hunnits med. Inte ens gymmat har jag gjort... nämnvärt är att jag inte vet sista gången jag både avstått gym och volleybollträning på samma vecka...

Har gått och blivit olidligt taggad inför morgondagens drabbning mot RIG B i Freja A kl18. Hoppas bara att jag vaknar pigg och fräsch imorgon bitti, eller ja idag rättare sagt. Utan snuva, hosta, feber eller med en krånglande axel.

Sen in och kolla finalerna i Oden, sen hem och tagga och sen lössgång. Hoppas verkligen bara att axeln inte fukkar ur för så här spelsugen har jag inte varit på länge!

Men nu blir det väll sängen som de andra rediga gossarna, hoy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0