Fyfan va gied

Underbar dag på många sätt och vis! Skulle haft hälsopedagogik i C-huset(aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!) på morgonen men vi kom överens med oss själva om att för våran personliga säkerhets skull att de skulle förläggas till den trygga sidan utav Hollendergatan och det kära B-huset. Fint som snus. Sen trodde jag att jag hade en och en halvtimmes hål innan kören... satt som vanligt i a-cafeterian och lättade upp/fukkade ur livet för folk. Förlåt där, men jag är faktiskt sån av naturen. Sen flög jag ner till F i hopp om att jag inte väntat förgäves på kören(Ann-Britt "trodde" att hon skulle hinna dit)... men uppenbarligen hade jag det. Så ytterligare 90 mins hål... inte ok. Blev döligt sur då jag kunde gymmat 4Ö gånger om på tre timmar. Men det var ingen fara, för jag fick jävlas med Becka och hoppa runt och skvätta vatten med Däckarn, det gjorde min dag lite. Tre timmars hål är fan inte bra för psyket...

Sen var det film på engelska, sprängda saker som vanligt på matten och sen kemin... först gjorde Jan det farligaste han någonsin gjort: Låta NV09a gå loss med tändstickor och eten i kemisalen...

Och till slut efter fruktansvärd väntan och tankar som gått mellan hopp och förtvivlan fick vi reda på det mytomspunna Kemi B provet...

Jag fick självklart mitt sist och hade då hunnit se Sean få 2 poäng (IGIGIGIGIGIG), Gewers 6.5(IG). Så mitt hopp var inte på topp som hon sa... men när jag ser hur första sidan langar in full pott så släppte alla spärrar. SLutgiltigt blev 11 poäng och två från VG och tillika två poäng från Jonthan Elofsson som jag anser som en jävel på kemi. Dessutom sa Jan att detta nog var det svåraste provet i hela kursen... Dåligt glad jag blev.

Sen var det gym för hela slanten, Laggsor bangade pga lathet/slöhet/tränigsvärk/läxor eller någon annan svettig ursäkt, ingen vet riktigt. Men jag började segt och trött i kroppen och knoppen efter en så känsloladdad dag men pga min brist på umgänge så kunde jag köra intensivt så det blev en ordentlig pump till slut ändå, och när den tog slut så var jag pumpad på energi och körde ännu mer. Döligt illgött när man dör i hela kroppen och bara är lycklig...

Sen tvingade Anders mig att köpa en påse godis, lång historia... den slutade med att jag trodde att jag skulle få slöa i soffan hela kvällen.

Men sen kom jag som tur var på att det var årsmöte för Floby Vk på schemat. För att sammanfatta mötet så vill jag bara påstå att vi har den bästa/goaste/sjukaste/svettigaste styrelsen någonsin och jag gillar det skarpt!

Men nu när jag ordbajsat så här mycket så tror jag det är dags för lite topgear, creds till den som faktiskt har läst igenom skiten. Hoy!



The Who – Baba O'Riley - Remixed Version

som onani för öronen

Kommentarer
Postat av: Rebecka

kan inte fatta att jag läste allt..

kul o jävlas va.. tack tack :(

2010-11-12 @ 09:56:32
URL: http://bexibox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0