Hell yeah!

Fantastiskt fabulös torsdag vill jag påstå!

Började dagen kl8 med ett step/styrkepass på Nordic Club med hälsopedagogiken, rätt fint. Hade världens milfigaste instruktör också, jävligt fint vill jag lova! Skulle kunna gå upp 4 varenda dag och köra 4Ö pass om dan bara jag hade haft henne. Kanske ska byta till Nordic nu när kortet på Badet går ut... tål att tänkas på!

Rätt svettig dag i skolan med kör, eng och ma.

Sen var det kör för hela slanten, hann med en donken och skjortstrykning på mindre än 20 min. Det måste fan vara något sorts rekord?

Första konserten gick bra, nästan fullsatt.

Andra konserten gick bättre, mer eller mindre fullsatt. Basarna gick loss under sista halvan, trodde jag skulle spränga något på sista delen av Haleluja. Fan det bästa jag gjort idag, och då kan man räkna in milf-träningen också och förstå episkheten i detta!

Tänk dig när då står och vrålar/hejjar på ditt lag, eller när du blockat ner en ful idiot och skriker som en ännu fulare idiot. Precis den känslan får jag i kören, när man bara släpper loss och tar i allt vad man klarar av. Samtidigt som 60 andra personer gör det runt det, och det låter vackert och inte som ett jävla bröl. Det är fan fina grejer...

Men nu ska jag sova så jag orkar upp 06.00 imorrn, morronkonsert biter fan.

(Inte ens lite sugen på att joina sötlinus på DH och dampa loss, det kan jag göra med Palme)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0