Inte så illa för en onsdag

En go pwrnap efter skolan, inte för att jag var spec trött utan mest bara för jag kan. Spårade drömmar men vad gör man?

Sen fick jag lite nostalgiflashbacks när jag drog i mig en gorbys för första gången på några evigheter. Det var fan bättre förr asså.

Sitter och kollar igenom alla snowboardfilmer jag hittar och planerar sjuka planer. Rätt gött

Sen tycker jag att den nya Jibb-listan börjar arta sig. Mycket go blandning och löjligt bra låtar overall. Inte fy skam för en Onsdag.

Men rullar väll iväg till träningen nu, tråkigt bara att jag glömde pengar till Simons jävla lotter idag igen. Han kommer döda mig...



Jibb 2.0 fakkin epic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0