Jag kan knappast bli gladare

Det finns inget underbarare än årets första ordentliga snöfall. Även fast du vet att det kommer vara slaskigt och jävligt inom en snar framtid så blir man påmind om hur mycket man faktiskt älskar vintern. Jag började ju inte direkt dansa segerdans imorse när dörren frusit fast och jag fick gör en ninjaattack för att komma ut... varpå jag landade i årets goaste driva utan strumpor. Sen var det ju bara ännu ett plus att jag försovit mig 25 min, men vad fan gör det? Mor fick en go utskällning för att hon försökte vara trevlig vid frukostbordet också... mitt vanliga "muntra" morgonhumör hade knappast blivit bättre.

Men sen satte jag av mot skolan och kom på hur fantastiskt det är att åka 740 i nysnö. Det går att göra allt, förutom att köra rakt fram. Fina, lyckades hålla mig på vägen hela vägen till skolan och sen satte jag den i en go driva på parkeringen, men det var ju ett senare problem. Jävligt fint stod den ju ialf.

Skolan var slapp och go, matten är sjuk, ugglan är konstig och fysiken spårad. Men vad gör man inte?

Sen fick jag skjutsa hem Herr Sundh innan jag flög hem för att hämta hem en extra handduk. Lyckades faktiskt ta mig ut från parkeringen utan någon skottning, tror Jocke blev mäkta imponerad av min juck-kunskaper...

Gymmet gick fina, mina två favvo-tuttar var ju där och förgyllde dagen. Linus töntade sig lite med sina sjuka dubbelvolter ner i det blöta sen också. Inte ens kul att försöka hänga med där längre... tur jag fortfarande har honom i knäböj.

Lyckades med bedriften att sätta mig en den enda drivan som fanns på gårdsplanen också, var nära att dampa ur innan Torsten kom och gav mig ett handtag. Allt väl... Tills jag skulle vända och pärlan satte sig igen... jävlig tur att jag var trött efter gymmet annars hade jag fan kastat iväg hela skiten åt fanders. Men lyckades ta mig ur där sen också, så nu står hon och skäms i garaget.

Löjligt lycklig över det faktum att det är vitt ute. En känsla djupt nere i magen som påstår att allt är möjligt nu...

Funderar på att samla ihop Sveriges största snöhög imorrn och sen bygga Gökhems största Bigjump genom tiderna. Kan nog funka...

Började ju nästan gråta när jag kollade in den senaste Euro Gap filmen, det är fan omöjligt vackert. Jussi Oksanens part här är till och med nästan bättre än den episkt fantaloniska i Pictur This. MUST SEE!

CheCheCHECKITOUT!


Kommentarer
Postat av: Dennis Lundgren

Man kör säkert ut och sladdar runt som en idiot med en Lambo xD

2010-11-09 @ 20:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0