Let it grow, let it grow

Underbar, fantastisk, fenomenal, otrolig. Alla är ord som definitivt inte passat in för att beskriva min lördag so far.

Slapp, svettig, långsam. That's more like it sadly.

Upp vid halv elva, dra ett glas mjölk och en av mors underbara kanelbullar till frukost. Rätt fint. Sen topgear fram till lunch då far drog fram det tunga artelleriet i form utav sitt fantabaloniska potatismos med tillhörande korv in a bröd. Fina grejer...

Sen dess har det gått utför, inte lämnat soffan för en sekund. Hunnit igenom en halv säsong topgear, Public Enemies och lite av fjolårets snöporr.

Men vad ska man annars göra en dag som denna, fyfan vad härligt väder...

Vem kan föredra det här framför snö?

Börjar väll tagga inför morgondagens match mot Arvika. Skönt med hemmamatch om inget annat. Ska man döma av veckans träningar kan det nog gå riktigt bra... men bara för att jävlas kan det säkert lika gärna gå åt helvete. Men den som lever får se som käringa sa.

Har ialf kommit fram till att jag vill vara John Dillinger och gå runt med hatt, rock och kickass-kostymer dygnet runt och att jag inte förtjänar ett snagg idag heller. Främst för att jag är en sån dålig människa...



Fukkar på livet och låter skägget växa

Kommentarer
Postat av: Sara

Hade inte haft ngt emot pappas potatismos idag... Hur äckligt det än är ;)

2010-11-14 @ 17:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0