Måndag, as good as it get's

Fin måndag på många sätt, fittig på endel. Men det är la som det ska vara.

Rätt slapp dag, fysik, matte, svenska och bilogi. Sen extrakörövning och lite intervju för Diggit med trevligt folk.

En schnabbt sammanfattad måndag.

Träning började rätt dåligt, var hyffsad på mitten och svajig i slutet. IG+ totalt kanske... skulle dock vilja skylla den lite på min brist på näring då jag endast fick i mig två koppar kaffe och en brownie på hela eftermiddagen, lite på att axeln dampade men mest för att jag är en dålig människa.

Floby Vk är ju dock utrustade med en lagdoktor som fick klämma på axeln lite och kom fram till att ont i axeln egentligen heter Supraspinatus Inpincment. Det låter det.

Skulle tydligen fixas med lite sjukgymnastik och en spruta. Fint däh

Men nu tror jag det blir lite Big Bang Theory innan det blir sängen. Lär ju inte somna på nån timme nu ändå, fint att äta ordentligt klockan 21.30 på kvällen. Förstör inte alls sömnrutinerna.

Taggar Box på idrotten imorrn också, gött att få slå lite på gewers på lektionstid.



Syskonkärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0