Rullar

För en måndag efter ett lov så har det faktiskt inte varit så jävla illa. Somnade knappt på varken fysiken,matten eller biologin... knappt var ordet.
Hade lyckats att få VG+ på antikens jävla litteratur utan att ens öppna en bok. Det är fan dagens win! Jag dillade som inget annat och plockade poäng på saker jag inte ens visste fanns. Kanske kan vara ett vinnande koncept...

Efter som yrkesprogrammet flugit ut på sin APU nu så har vi ingen Latin och det är så jävla underbart att sluta 13.15 ist för 15.20 på måndagar. Två timmar powernap och ändå hinna med att läsa igenom biologin innan träningen gynnar som fäen. Träningen som förövrigt började illa och slutade på en riktigt bra nivå. Kanske kan vara början på en bra period nu igen.

Sen har ju Karlsson o co äntligen fått igång sitt UF-företag ordentligt och börjat langa ut sina suits.

Check it out! ---> http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=100473566685201&v=wall

Men nu drar jag nog en dejt med kudden så jag är fräsch o go inför morgondagen, hoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0