Söndag fifan

Vaknade kl 12 och gick ut och skottade snö i 4Ö min och sen stekte jag mig ett par burgare och taggade match.

Far och mor var i götet då gubben skulle operera ögat så jag fick äta ensam, lite sorgligt men vad gör man?

Hemmamatch mot Göteborg var det som gällde. Kändes rätt segt på uppvärmningen men kom igång rätt bra mitt i första set. Vi spelade rätt dåligt första set men desto bättre i andra. Jag brände viktigaste läget i världshistorien i tredje och sen förlorade vi fjärde.

Rätt go match ändå, bra tagg.

Men främst var detta tagg pga deras jävla idiot till passare som betedde sig som ett jävla svin matchen igenom. Jag har aldrig någonsin varit närmare att puckla på någon i hela mitt liv. Det var inte direkt någon diskret kille heller så domarna hörde och såg precis allt men det var tydligen okej att göra så...

Detta ledde till att jag kanske taggade över lite och gjorde en bra sak för att följas av någon idiotsak.

Jobbig förlust, men för en gångs skull känner jag faktiskt en tröst över att vi är bättre människor.

Dock ska vissa av hans lagkamrater ha cred för att de bad om ursäkt för hans beteende, något som de inte borde göra men de hedrar dem. Dessutom att det var ett tidigare hatobjekt som gjorde det gör det hela lite annorlunda. Har ju ändrat min uppfattning om denne individ ialf.

Som tur var fanns det en del snö att skotta när jag kom hem så jag slapp ta ut min ilska på någon annan än skyffeljäveln.

Borde plugga fysik nu men tror inte det kommer fastna något ändå, provet på onsdag kommer säkert gå jättefint...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0