Sova, ja tack

Ytterligare en underbar sömnlös natt, ytterligare en svettig portion gröt, ytterligare en svettig facebookstund. Det är nog fan morgon igen.

Tröttnar snart lite på att bara kunna sova på höger sidan, inte sovit ordentligt på snart tre veckor. Det tär lite ändå.

Idag är det en fantastisk dag, vi slutar ett. Vi har dubbla labrationer och matte innan dess.

Men åh nej, vi har ju 4Ö körövningar också. Så vi slutar 17. Fint däh. Hoppas verkligen att jag hinner hem och dö en timme innan konserterna ikväll. Annars kommer jag bli en ledsen panda.

Träningsvärk har jag konstigt nog idag också. Kan nog inte vara för att vi hade box på gympan... och definitivt inte för att jag gymmade efter det...

Men nu kommer jag defintivt vara sen till matten. Hoy




Usch, snö tack!

Kommentarer
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

Kikar in och önskar dig en god morgon :) Har du sovit gott?

2010-11-17 @ 08:40:04
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0