They rape everybody out there

Soft dag, upp 11, lunch hos morföräldrarna vid 12.30, samling i Flobyhallen 13.30

Trevlig middag med släkten, tråkigt bara att jag missade efterrätten och tårtan... men får la ta igen det en annan dag...

Var ialf jävligt taggad på att spela... igår kväll. Idag var jag mest bara allmänt seg och axeln gjorde ont som kuk under hela uppvärmningen och matchen. Men det gick ju vägen ändå, 3-1 är ju en vinst som alla andra. På ett personligt plan så var det la ett godkänt ialf, fick några goa block och servade bra genom hela matchen. Fint dä.
Nu är det ju dock fokus på RIG borta nästa söndag. Årets utan tvekan roligaste match! Hoppas att alla kommer sitta bänkade i Freja A klockan 18.00 nästa vecka, kan bli en riktigt bra match. Får hålla tummarna för att Gewers och Sean är med också så att det blir riktig blodskamp. Förlorarna kommer ju få ett helvete resten av året... definivt om vi vinner ialf...

Suttit och kollat på youtubeskit hela kvällen och Linus nekade precis donk till förmån utav firande av sin far. Det får la vara godtagligt en dag som denna. Så jag drar la på en film och lägger mig i sängen och myser. Vem sa att söndagar inte kunde vara bra?



The Goodlookin Brothers - Known from the www

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0