Torsdag på fem min?

Har haft en ganska gemtylig dag ändå. Började med sjukt långa svettiga labbar i a-huset, huvudet hänger ju inte med efter 3 timmar i möglet asså...

Sen matte innan dagens första mcflurry med sötpojkarna Palmieee och WIlow. Fint däh.

Sen sjuk körövning som gick åt helvete. Cashade ut till min Ugli suit, taggar nu. Sen hem, två timmar pwrnap, dusch, skjortstrykning och sen småstress in till stan och öppet hus.

Tre låtar och vi satte en halv typ. Inte så bra kanske. Men rätt gemytlig stämning förövrigt öppet hus i all ära.

Sen blev det donken med Tenenbaum, Ekström, Larsson och Tholin. Salig blandning som jag gillar skarpt.

NU tänkte jag sova sönder. Känner ändå att livet är helt ok, sjuka planer och inre glädje. Bådar gott



Mer random blir det inte, enjoi

Kommentarer
Postat av: Mia

Sluta använd Saras kläder!

2010-11-18 @ 20:07:51
Postat av: Sara

Inte mina kläder, ex-flickvännens!

2010-11-19 @ 13:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0