Ursäkta

Ber om ursäkt för den något undermåliga uppdateringen på senaste tiden. Är nog främst för att jag är en ganska dålig människa.

Skolskjutsarna är inställda imorrn. Jävligt dåligt tycker jag själv. Jag har åkt skolbuss sedan lågstadiet och de har aldrig ställt in en enda gång och då har det varit jävligt mycket värre än det är atm. Dessutom måste jag ju till skolan då jag har 4Ö viktiga saker att göra, så jag kan inte skolka som alla andra lirare heller. Inte ok!

Såg något väldigt gulligt på fejjan förut också, min kära syster hade skrivit en fin kärleksförklaring till mig. Dock påstår hon att det var en så kallad ansiktsvåldtagning(facerape). FÖrstår dock inte hur hon kan påstå något så banalt när jag befinner mig flera hundra mil ifrån henne... 8-)

Sara GöranssonDet kan inte vara lätt att vara lika smart, stark och snygg som min käre älsklingsbror Victor Ingemar Göransson! Han måste vara den bästa människan någonsin ♥

Uglisuit har börjat göra reklam för sitt railjam, kommer nog bli jävligt bra! Taggar som få!

Fortfarande ett jävla gnäll på folk som inte har kommit till insikt om den fantastiska enheten 4Ö. Och de kan heller inte acceptera att det inte går att förklara vad det är då det snarare måste upplevas...

Träningen gick förövrigt rätt bra, trots att jag hade med mig fel skor... igen. Rockade ju gamla skor på matchen i Söndags, lite pinsamt.

Taggar inför Bodystrike på hälsopeddan imorrn bitti. Sedan en fittigt lån dag som avslutas med konserter kl 18 och 19.30. Blir nog fint

Livet känns allmänt jävligt bra, efterträningslycka för all del men det känns rätt gött för det.

Ska försöka skriva något ovärt varje dag från och med nu... så att lufs blir glad




Kommentarer
Postat av: Vem är Lufs?

BRA VICTOR !

2010-11-25 @ 10:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0