Åhh jo!

Just det ja, så här var det. Linus langade ett av sina episka citat efter slutfört gympass när vi satt i bastun och svettades så det stod härligt till medans testosteronet flödade... eller nått...

Men ialf så var det fysik som stod först på schemat idag, gick nog hyffsat. Förmodligen åt helvete, men vad gör man inte? Sen flög vi lite innan det var dags för årets strapats: SLINGAN på tid. Jag hatar't. Främst för att jag aldrig någonsin kommer att bli bäst på det. För att jag alltid hatat att springa långt, längre än 100m more precise. Men jag svettades ialf runt med döligt go' musik i lurarna och spurtade förbi palme och hade nästan ihjäl mig själv och några oskyldiga samhällstreor som råkade korsa min väg. 15.49....

Försämrats nästan 1.30 sen ifjol... där får man lite negativ bekräftelse för alla knäböj. Förövrigt trodde jag ju att mina vader skulle smälla av efteråt, jag är inte byggd för endurance.

Men sen var det som sagt gym, gick helt ok med tanke på ovanstående utflykter.

Och nu har jag tagit mig en slappdag och tänker inte röra mig ur soffan, rykten säger också att det väntade en bit paj på mig i kylen... man, I do lööve pie



O just det, citatet!

"Jag vill bara ha lite kvinnlig bekräftelse, inget sånt svettigt förhållande dravel, hellre kukiräva"

Kommentarer
Postat av: julie, the coolie såklart

hahaha mysigt vi sa hare i österrike, can't wait!

2010-10-13 @ 20:40:40
URL: http://hejatjejer.blogg.se/
Postat av: Ingemar

OM vi ska ha, kmr bli fakkin avesuome!

2010-10-13 @ 21:55:35
URL: http://brodernabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0