ambitiöst...

eagrc< fr
Jag utlovade ju ett hatiskt inlägg om något som jag inte riktigt kommer ihåg vad det var. MEN poängen med det var att jag tänkte kicka igång en utav alla tusen återkommande grejer som jag och äcklet har pratat om.
Upplägget är tänkt som så att ni läsare får uppge ett ämne som ni gärna skulle vilja ha brödernas åsikt i (har ju dock inte samtalat med Victor om denna idé (då det blir ett jävla tjöt när det tar ett tag för mig att genomföra saker och ting) så han får ju själv avgöra vart han lägger ribban). Så kommer vi välja något som är tillräckligt hetsande eller intressant att skriva om. Kommer det inga vettiga ämnen så får vi väl välja något själv.
Kan ju direkt gå ut med att veckans ämne med största risk inte kommer bli med jämna mellanrum.
Men nu får ni fan trycka till lite!

Kommentarer
Postat av: Sara

Det är ett jäääävla tjöt om skägg här, så veckans ämne: skägg?

2010-10-13 @ 21:25:28
Postat av: Ingemar

Vem vet?

2010-10-13 @ 21:56:30
URL: http://brodernabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0