As far as bad goes...

Just nu är livet inte så jävla illa som man kan tro. Har varit på secondhand med sötlaggan och snällcarl och hjälpt de båda unga männen att köpa sina första kostymer. Julafton om igen. Sen var jag lite mer smakråd åt Laggan och insåg att jag vill bli gubbe dirr så jag kan gå runt i gubbiga kläder året runt, kostym dagarna i ändå. Fifan va gött. Sen skrällade vi på riktigt och drog en kebabtallrik med vitlöksås på Chili. Satt helt ok efter en svettig dag i skolan. Segade mig igenom alla lektioner fram till idrotten då jag fick en dampkick som vanligt och var som ett barn på tidigare nämda högtidsdag. Men sen droppade tagget lagom till svenska provet. Åh vad det inte gick bra. Jag hatar ugglan och antikens litteratur. Längtar inte tills jag får se det igen... men vad gör det om 100 år. Försökte plugga lite kemi, har hyffsad koll vill jag tro. Men det är förmodligen inte alls så när jag får se provet. Men vad gör man. Ialf jävligt taggad på lov och utgång på fredag. Var ett tag sen och tror att de kan släppa på trycket rent allmänt med att idka lite festande med mina nära och kära. Sen blir det ju inte värre med bra musik i lurarna...

Fakkin great


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0