Askalas

Sov istället för latinet imorses, döligt underbart! Sen var jag ambitiöst och drog till skolan en timme innan vi började nästa lektion så jag kunde plugga kemi... vilket inte resulterade i något som helst. Och kemiprovet var ändå det värsta jag någonsin sett. 7 frågor och jag är säker på 0. Jag kommer dö. Men jag är ju inte en sån fitta att jag gör det nästa måndag bara för jag är lat som nästan halva klassen kmr göra. Dålig stil.

Flummig Fredagsensemble som vanligt, men skönt att det inte är något uppträdande lördag förmiddag ialf. Time to get crazy imorrn!

Men min mors kusin var här när jag kom hem med sin två tvillingpar i släptåg. De sötaste ungarna någonsin! Jag vill ha en liten lintott nu! Frågan är ju vem som är lämplig moder bara...

Söta som socker



Kommentarer
Postat av: Sara

Men du, var det Therese? Du vet hon har bara ett tvillingpar, Stina är ett par år äldre än Linnea vettu :)

2010-10-28 @ 20:02:52
Postat av: Bihang

Angående lämplig moder så verkar vår käre Markus vara mogen för penetration inom en snar framtid!

2010-10-28 @ 21:50:59
Postat av: Ingemar

haha kan ha varit så :B

2010-10-31 @ 09:14:22
URL: http://brodernabra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0