Beep my what?

Tänk dig en redig förkylning, fast utan halsont, snuva och sånt trams. Utan bara hur du känner dig som att någon kört din kropp genom en mixer tillsammans med en liter tapetklister. Seg som få alltså. Och så en risig mage som efter en veckas festande med tillhörande skräpmat. Addera detta och du får min Onsdag som i en liten ask. Inte askalas om jag får påstå det själv.

Men på plussidan är att jag varit ordentlig och pluggat sammanhängande i flera timmar(läs 2.5) och känner mig förberedd för kemin imorgon... eller lite ialf. Sen tror jag att jag har bestämt mig för vad jag vill ha i julklapp! En Mercedes SL 65 AMG Black Series... för den ickeinsatte låter detta kanske som en ovanligt svettig sammansättning utav bokstäver utan någon substans. Och då kan jag med glädje förklara för er att så inte är fallet, det är faktiskt närmare bestämt porr på fyra hjul. Ingen ting annat. Jag menar 670 stålhästar som hade fått allas våran robot-enhörning att skälva utav skräck i en bil som knappt väger mer än medel-bf:arens fysikanteckningar. Det är inte otroligt, det är sjukt. Det hade inte suttit helt fel nu när 18 börjar synas över horisonten och jag lovar och svär att jag hade tagit väl hand om den!

Frågan är om jag vågar visa tomten prislappen...




Goddammit

Om jag nu mot all förmodan inte får en merca på julaftonsmorgon vill jag ialf vakna upp med en sån här mustasch!



Powerstasch när den är som bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0