Hej hopp i lingonskogen

http://allebloggare.blogg.se/index.html

Hur detta gick till har jag ingen aning, men blir allt lite fånigt lycklig innerst inne när någon uppenbarligen finner någon sorts tillfredställelse i att läsa den här svettiga bloggen. Najs helt enkelt!

Tycker även att Linus är på väg någonstans med "Veckans ämne", det krävs ju bara då en yttepyttebits samarbete från er, våra djupt älskade läsare. Så bring it on.

Vi kan ju fortsätta i bloggbanor, eller något. Jag hade en jättebra tanke om något som rörde detta ämne för 3 sek sedan... men nu borta. Gaaah, dåligt jobbigt. Men men, imorrn är det international suit up day och jag ät taggad som aldrig förr. Detta innebär inte bara kostym för herr Göransson utan de små fjun som jag skulle vilja kalla skägg som just nu pryder mitt ansikte ska bort tills imorrn. Bort, väck, finito med el' skäggo är det som gäller. Hit eller diss återstå att se...

(Men innerst inne ska det bli lite skönt att slippa det, dock kommer jag nog ångra mig när käkbenet förfryser...)



Bara konstaterar fakta.

Kommentarer
Postat av: Annemenon animenone anamanon

Brudarna står i Laggans garderob.

2010-10-13 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0