IT'S HERE!

Ladies and gentlemens, the iPhone is in the building!

Eller nästan ialf. Jag råkade upptäcka två små brev som låg på bordet nu, ett från telia och ett från posten. Min puls steg från 70 till 238 slag i minuten på en millisekund medan jag öppnade dem och fick det glädjande beskedet att den nu ligger och väntar på mig på PA:s, fakkin great! Känns lite som julafton... undrar dock varför ingen av mina kära föräldrar tänkt informera mig om detta då posten kom vid lunchtid och det kunde hämtat ut den 40 gånger om... dock är inte det det stora problemet. Problemet är att det står på en viss Sara Linnea Göransson, som för tillfället inte är jättemycket anträffbar i Sverige och inte heller jättebra på att hämta ut paket i sitt namn... inte heller befinner sig hennes legitimation inom svea rikes gränser...

this could get hairy....

(men fortfarande löjligt lycklig över att den existerar, och att den finns några stenkast här ifrån bara väntandes på att bli älskad och omhändertagen i resten av sitt fantaloniska liv)

tomtetagg is back

Kommentarer
Postat av: Sara Linnea Göransson

Sorry! Hörde dock att det gick bra iaf :)

2010-10-03 @ 11:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0